Sunday, August 8, 2010

Buffered Earnings

saya tak penah lagi dapat Buffered Earnings (BE). sob sob sob. sedih. saya memang tidak malu untuk men'declare' kannya. eleh, ada gak korang pun sama senasib dengan saya kan??? cuma tak nak ngaku je. ngee~ hehehehe.

Sebab apa en Nuffnang tak mo bagi kat saya? Blog saya tak cukup bagus ke? maybe kot. nangis lagi. aiyaaaa. saya tahu kenapa.. mungkin sebab saya kurang konsisten, saya jarang update, saya jarang blogwalking, saya jarang comment, saya tak dedikAsi macam blogger lain. follower pun ciput, traffic suam-suam kuku (boleh kira dengan jari je, org lain beriban2, sy nk cecah sepuluh pun berpeluh2), hik hik. memang perlukah semua tu untuk mendapatkan BE?

ooo.. nampaknya lepas ni saya kena berusaha dengan gigih lagi la kan. ye bekerja dengan sekeras-kerasnya! jeles juga baca bila blogger lain sering dihadiahkan dengan bilangan BE yang bertambah dari masa ke masa. jeles walau tak de BE pun, tp en Nuff memang baik hati dengan saya. earning saya makin naik dari hari ke hari, biar pun tambah RM0.25, tp still naik kan. kikiki. 

pasni akan lebih serius dengan blog okay. hope dah settle sume thesis boleh bagi lebih banyak masa dekat blog ni. hehehehe. anyway. tx ya pada pembaca yang baik budi coz singgah sini. 

6 comments:

azlina aziz said...

Salam ziarah. ;P

Alolo, ain dear, jangan sedih2 ya. Hidup masih panjang, kamu masih ada masa, yang penting, usaha.

Saya ada buat entri sikit pasal iklan Nuffnang satu ketika dulu. Boleh lah datang menjenguk ;p

http://misiazlina.blogspot.com/2010/08/cara-mudah-dapatkan-iklan-daripada.html

:)

velasrizal said...

saya pn jrg dpt..klo dpt kejap je..

Tekel Paling Ganas Dalam Sejarah Bolasepak

MadianiMamat said...

tp yong, eve ko x dpt BE pom, ko pny income masyukkk je...aku ni mcm lembap je...ko slalu klik2 eh???cuba ajar aku gok...hehe

aSmiDar said...

hai..salam kenal..
eda pon xde BE lgi..
baru dftar nuff 2week..
mgkin nuff xkenal molek lagi kut..huhu
pepe pon hepi bloging..:)

maverick said...

xpe2...pelan2 kayuh...kene blajar dr otai2 lain...

ain shalalala said...

thx guys..