Friday, August 13, 2010

Cari Jodoh

Mari cari jodoh bersama saya =)





Tolong carikan diriku, kekasih hatiku siapa yang mau?? hehehehe.


actually, saya takdela die hard fan wali band. mula-mula dgr lagu diorang pun rasanya mcm biasa2 je. saya diperkenalkan dgn lagu gempak diorang 'Cari Jodoh' tu pun masa Kak Suzen yang bagitau, siap share lagi dr pc ke pc. lama-lama tu layan gak la. sebab lagu sempoi, liriknya pun ada kena mengena sketla ngan saya. hehehehe. tang-tang jodoh memang la suka :) gatal.

but still, saya rasa still biasa2 aja Wali Band, hinggalah satu hari angah memperkenalkan lagu Baik-Baik Sayang kat saya. memang tak interesting lgsg for me. hahahaha. sumpah tak layan langsung lagu tu. rentak slow sgt, mcm nak tido. kikiki. 

and then suatu hari kami(saya, warin, kak nor and dayah) berkarok, and kak nor sang this song (Baik-baik sayang), bila dgr dan amati betul-betul, gosh. lagu ni sentimental giler, ada value di situ. mula jatuh cinta dgn lagu ni. hehehehe. bukan lagu tu je, overall lagu dr Wali band ni ada message dia yang tersendiri. cara penyampaian yang mudah and menghiburkan. terus esoknya copy semua lagu wali band. tp, ni tak bermakna saya sokong band luar. tak. still i'm proud to be Malaysian. cuma bg saya, bukan nk bias kat mana-mana tp most lagu-lagu luar lebih menarik dan sedap tuk dinyanyikan. hehehe. 

tu je la cerita di sebalik kenapa saya upload lagu-lagu Wali band tu. 

No comments: