Sunday, August 29, 2010

my first air tangan sepanjang bulan puasa



menu berbuka semalam. home made ok. peace!! mak ckp saya leh bukak restoran sekarang. very the PASS! sudah boleh kawinnnn. yipppiiieeeeeeeeee. oh ye, menu di atas adalah tom yam dan ikan siakap masam manis. masak untuk org tersayang mcm tu la rupanya, ramuan semua cukup, aksesori yang banyak dan yang paling penting no msg added. sumenye yang asli k. xde bubuh pak aji segala bagai. sayur tadak pasal dlm tomyam tu dh bertimbun segala mcm sayur mayur - ada brocolli, kobis bunga, cendawan, carrot, semuanya yang berkhasiat plus campur sekali udang dan sotong. sedaaappppp. fuhh. marbeles.. hehehe.

abaikan keadaan dining table yg selerak2, at this time tgh kelam kabut psl dh nk berbuka. kiki

6 comments:

MOFASAD said...

makan untuk 2 hari nie cukup untuk orang bujang

nurul huda mohd hassim said...

padesto..

kak ina kl said...

ulat orang akan berkurangan selepas hari raya nanti..akak pun tak sanggup nak beratur dan berebut camtu.

lepas ni bolehlah kawin sebab dah pandai masak

kak ina kl said...

ulat orang akan berkurangan selepas hari raya nanti..akak pun tak sanggup nak beratur dan berebut camtu.

lepas ni bolehlah kawin sebab dah pandai masak

mk said...

superbb..nnt masak untuk aku k

naniE said...

wa..sedapnya nampak..