Thursday, August 26, 2010

tak larat + muaz nangis + old newspaper

tak larat nak update blog.. keje menimbun, keje melambak, keje menggunung setinggi everest. fuhhh!! tak dayanya nak buat. lembik dh satu badan ni. mengadap lappy 24/7 naik angin satu badan rasanya. sila benarkan saya berehat2, bergolek2 di atas katil dan tilam empuk bertemankan teddy2 kesayangan. erkk.. bunyi angin kuar dari badan. kalau la dpt jus oren segar dari ladang alangkah bahagianya. pheewww. sambil2 menyedut, sambil2 menonton dvd. eee..syoknya. 

tp..puasa. tdo lama2 makruh, nk minum jus oren lagi la haram sama skali. baru pukul 1 skrg ni. muaz lak kemain aktif berpusing sana sini. adooiiii. berikan saya kekuatan. tak mo jd lem..nnt otak pun lem. jom sama2 berstruggle dgn muaz. baru pg td saya marah dia, dia dh nangis. baru kena haipppp!!! dh cebik2 pahtu ape lg menangis ngadu kat wan dia. kiki.

tetiba dgr lori surat khabar lama momokak kat luar rumah, pehal la lama sgt ni, selalunya dia pusing2 pastu terus jalan. hari ni mcm dia betul2 berenti lepaking dpn rumah saya. ooohhh. rupa2nya mak nak jual suratkhabar lama. padanla dgr bunyi cong ceng cong ceng kat ruang tamu. adala tinggi 8jengkal surat khabar tu. sejengkal = RM3, 8jengkal jadila RM24. berbaloikah?? saya pun dok tahu. yg pntg menara surat khabar lama dah dirobohkan. kiki. pastu mak jual skali monitor lama saya, dpt RM10. tak tahula. tak kesah la kan. yang penting menara surat khabar dah takde dan monitor lama pun dah dilupuskan. selalu dengki2 dgn my sis, monitor ni nk taruk kat bilik sape. hahhaha. so, dh jimat space. tp..memori gak la dgn monitor tu sbb tu set komputer yg pertama kami ada abah beli masa saya darjah 5. duk rebut2 main solitaire mse tu. monitor nya dh jual, cpunye tak tahu lak kt ner. kiki

aikk..kata tak larat nk updet blog. tp entry berjela2. har har har =D

No comments: