Tuesday, July 6, 2010

Takkan lagi aku menunggumu ...

hye semua,

percaya atau tidak, xsemua yg kita nak akan dapat, xsemua yg kita rancang akan jd, xsemua yg kita harapkan akan berlaku, xsemua yg kita inginkan akan dipenuhi. semuanya terletak pd kuasa dan takdir dr Allah Yang Maha Esa. apa yg kita perlu lakukan sebagai hamba-Nya hanyalah redha dan bersyukur atas ketentuannya. mungkin Dia telah merencanakan sesuatu yang lebih baik untuk kita ~ save the best for last. i believe this.

terimalah WARKAH.....




Takkan lagi aku menunggu * Kau hadir di dalam mimpi-mimpiku * Puasku mengharapkan dirimu * Seperti mereka yang punya cinta * Diriku tanpa dirimu * Kau tempuhi penuh bahagia * Diriku mahu kau tahu * Pedih ini kau tak terasa * Warkahku mengharapkan dirimu * Seperti yang aku kenali dulu  * Setiaku menantikan dirimu * Seperti setianya terhadap diriku * Tapiku melepaskanmu * Melangkah namun tak berdaya * Terusku terus menunggu * Cinta yang takkan pernah ada * Tapiku melepaskanmu * Melangkah namun tak berdaya * Terusku terus menunggu * Cinta yang takkan pernah ada * Tapiku melepaskanmu * Melangkah namun tak berdaya * Terusku terus menunggu * Cinta yang takkan pernah ada




ps: korek2 kotak terjumpa warkah2 lama. fuhh!!! memori dowh. kikiki. let it go ain. no feeling2. saje je xde kena mengena dgn emosi saya pon.."to kap pa alip tendang ro selamat ye :))"

No comments: