Wednesday, July 7, 2010

Oren mara ke akhir

hye semua,


sudah ku duga pasukan oren saya pasti melangkah ke peringkat akhir. tp saya terlepas drpd menyaksikan game ini. kiki. alkisahnya saya dgn smgt telah mengunci jam, jam mmg bunyi dan saya mmg sedar jam itu berbunyi, tp saya mmg tidak terdaya untuk bangun hanyalah semata-mata untuk menyaksikan perlawanan ini, bangun semata2 untuk tengok bola..oh..itu bukan saya. saya rasa tidak adil bangun tido semata2 untuk bola. dan saya kembali melelapkan mata saya. kroh kroh kroh..zzzZZZZzzzzzzz. bangun je tido, terus bukak tv nk update siapa yg menang. xpela, ulangan dia kan ada, ape saya kesah tgk live ke tak. agak2nye siapa lawan Oranje dkt final ye?? Deutsch or Espana??


ps: bawak bersabar ye, saya dlm mood tukar2 template skrg ni - harap maklum -

No comments: