Thursday, July 29, 2010

tag from adeq

oo...dah lama xkena tag. hari ni it's time time for therapy telah disenaraikan oleh cik adeq untuk menjawab tag. seriously, saya mmg ada byk masa tuk menjawab tag ni. hehehehe. here we go!!

TAG HAPPY

1. Adakah anda happy sekarang?
emm...tak de jawapan yg accurate. mood saya lately ni, agak tidak berapa stabil. bila bersama kawan-kawan saya mmg happy teramat-amat, tp bila sorang-sorang sunyi. emo tak menentu.


2. Apakah benda yang boleh membuat anda happy?
keje siap, eksperimen success, shopping,


3. Pernahkah anda menerima tag?
pernah la geng.


4. Nyatakan warna yang anda suka?
Obviously merah, tp depends gakla coz tak sume benda cantik dgn red colour. in fact, baju saya lg byk warna pink compare to red :D


5. Berikan 9 org yg anda mahu tag. Sila beritahu kepada org yang anda tag supaya dapat respond?
saya tak de nk tag sape2. pasal tag ni, depends gak kat org rajin buat ke tak. so, takde nak paksa-paksa.


6. Ni soalan cepu emas ni. Adakah anda happy dengan apa yang anda ada?
Happy la. cuma byk yang tak complete lg. rumah takde, kete takde, laki takde. hohohoho.

TAMAT....

1 comment:

MadianiMamat said...

gile cpt ko setelkan tag aku...xpe2, nti aku tag lg eh...byk lg hutang tu...hahaha