Friday, July 30, 2010

tag from adeq II

pantas tak saya menyiapkan tag?? kikiki. dh dpt assignment, mestila kena siapkan kan. nnt cekgu marah. smlm dh siap hantar, hari ni dapat lagi. so. apa lagi...jawabla :D

TAG DUIT 2 JUTA

1. Cam biasa la, ckp sapa yg baik ati antor tag ni  
penghantar tag adalah madiani aka adeq. coursemate time degree. kecik comei lotey. org tganu. specky, rendang sket dr aku. wakakakaka. dulu saya slalu pinjam note dia bila time exam. hehehhe. kitorang selalu overcuak bila nk exam. saya selalu lepak bilik dia bergossip. kikiki


2. Tag kan kat kwn2 korng yg semestinya akan layan berangan bersama2 korng (nak tag kat 2 juta kawan pon tak pe)
awak-awk la yg tgh skodeng blog saya ni.


3. Dah tag kena la jenjalan war war kan kat kwn korang kan yg korng nak bg 2 juta kat dorng
pembaca saya byk, so tak laratla pulak nk war-warkan.


4. Apa agaknya angan2 korang tu? korang berangan nak buat per ngan duit ni?
kalau ada 2juta. perghhh. duduk goyang kaki je la. first thing mestila nk kumpul aset byk2. mesti beli rumah, beli kete, beli insuran, beli segala mcm keinginan yang selama ni tak penah dipenuhi. nak beli sume barang2 MAHAL. gile statement, oh ye..saya mmg materealistik :P dh ada duitkan. bt pe nk simpan. lagi, nak travel around the world, pastu bg sket kat badan-badan kebajikan yang memerlukan, sedekah masjid, infak, naik haji, buat umrah, bwk satu family umrah, eee..mcm-mcm la. tp ada satu yg saya rasa saya mmg nak-nak sangat...iaitu...nk bukak kedai makan. teringin sgt nk ada kedai makan sendiri. yang ni mmg selalu angan-angan. kikiki. nk jadi tokei besar duk kaunter. heheheh. jutawan mane la yang nk bagi i 2million ni :D plz plz..jadi aku yg ke-4 pun xpe. sumpah ni statement berani mati. (main-main je)


5. Cuba korang cakap camner kita nak dapat duit banyak camni kat dunia reality ek
invest dalam business la. try lor kalau nk tau jadi ke tak :)

ok. DONE

No comments: