Tuesday, March 22, 2011

Sejauh manakah kehalalan sesuatu makanan atau produk yang kita ambil?

hee.. me currently into this project. nnt kalau dah siap, saya share dgn uols semua k. sekarang ni, saya sendiri baru-baru nak study and collect so much info pasal projek halal ni. as for muslims, supposed kita semua patut tahu the e-number of food additives supaya tidak ada unsur-unsur syubhah atau haram di situ. sangat penting untuk kita mengetahui dari mana dan apa sumbernya setiap ingredients dalam makanan terutamanya ke atas makanan yang ditinkan.




so for now, saya tgh mengumpulkan database untuk projek ni. sgt banyak ok. huhuhu. ni pun mata saya dah letih duk mengadap pc je. nnt kalau dah berhasil, kita sharing-sharing kat korang  k.


till then. bye. hope today is better than yesterday. amin.. ada satu dua entry dalam draft tak sempat2 nak update. teehee. nnt kalau free saya citer my experience g assesment Pegawai Penerangan last weekend hari tu. ok. gtg

No comments: