Saturday, September 5, 2009

me vs sampul

assalamualaikum semua,

tiap kali shopping je skrg ni mesti dpt sampul. tiap kali beli brg kat supermarket pn mesti dpt sampul. beli minyak dpt sampul. bkn main byk lg cashier tu bg. masalahnya aku ni mampu ke nk bg wit ry kt adik2 yg dtg beraya nnt. mmg la dh de income, tp ciput la sgt. nk menampung expenses aku pn kdg2 cm semput je. hehehehe. tp, mcm excited gak nk bg, psl ni first time aku beraya sambil berkerja. bkn kje beso pn. besela kje sambil blaja. adela sket2. so, kalau aku berniat nk bg, kne dari skrg la buat bajet. 'nk seribu daya, tanak seribu dalih'. biar sket pn yg penting ikhlas. yela, xsedapla kan kalau bdk2 beraya kta tak bg kan, mesti dorg sume tertunggu2 nnt. mcm aku gak la kecik2 dulu, bila time beraya rumah org je mesti mengharapkan duit raya. hahahahaha. so, skrg dh time aku la pulak yg memberi. biasala tu, namanya kan putaran hidup. so siap2 la tukar duit kat bank awal2, nnt xdela kelam kabut sgt. ok la sume. chalo! (dulu my fren suke guna pktn ni mse tulis surat)



6 comments:

MamaZen said...

~~ain shalalala...nk alamat umah n peta umh sekali...nk g sane..leh dpt duit raye..yey!!

mk said...

aku pn nk dtg umh ko la raya nnt :))

ain shalalala said...

no no no! xde peruntukan tuk org dh kje eh :)

limaedua said...

syok nye dia kumpul sampul, cni habuk sampul pn xde tau, beli2 la jugak kt mart, hapak..kedekut ta*k idg masin..

izan said...

a'aa la kju..izan pon x dpt sampul..camne la dak nie leh dpt nie..mesti byk shopping nie.. ;p

limaedua said...

kuikui..betul3 izan..ghindu nye nk borak ngn izan..ups, belog siapakah ini? sori cik ain..