Monday, September 14, 2009

biskut raya

assalamualaikum semua,

weekend hari tu weol buat biskut raya. oppss..bukan aku yg buat pn. hehehehe. mak ngan angah yg duk bertungkus lumus, aku bz buat thesis (ye la sgt). takat ri tu baru buat 3 jenis; biskut datin yg ni mmg wajib ada tiap2 raya, biskut quaker oats n lg satu biskut almond london. dua biskut yg first tu mmg dh biasa la buat tp almond london ni first time. amik kau gemok2 almond london kitorg. hahaha. act, xdela susah benor bt almond london tu, tp aku xphm npe mhl sgt jual kat kedai, bila dh tau ni baik buat sndiri dr beli. opss..aku rajin ke? hehehehhe. kalau buat sndiri coklat leh letak byk2, badam besar2, puas hati ooo. disebabkan ni first time bt, jd bntuknya xlonjong la mcm yg kedai jual tu. xpe. janji sdp!

nmpk tak yg tersembul2 tu? tu la badam kitorg yg besar

yg ni dh masukkan dlm cup, ready tuk letak coklat

yg ni dh ready tuk dimakan :) besar2 kan

aku ckp ngan mak, nx yr aku nk niaga kuih raya la. korg sume nnt order kat aku tau :) hehehhe. msti korg rate 5star nnt. wa caya same lu beb, sedap hingga menjilat jari. kalau nk merase biskut almond london yg sedap ni, jemputla dtg umh ye raya ni. ok la. byeeee


No comments: