Wednesday, September 2, 2009

best friend's deal

hye semua...assalamualaikum...

alhamdulillah syukur ke hadrat Illahi, skrg ni aku rase lebih yakin tuk hadapi hari2 mendatang. tiba2 rase mcm mendapat sesuatu kekuatan yg luar biasa dari-Nya. yang penting sekarang ni aku perlu mengorak langkah ke hadapan, xperlu lg menoleh ke belakang dan mempersoalkan kenapa sume ni terjadi. pasti di sebalik sume ni ada hikmah yang tersirat di sebaliknya. persetankan sume tu. ambil iktibar dan sentiasa bermuhasabah diri agar dapat menginsafi diri sendiri.

td berkesempatan ym dgn my besties dkt matrik dulu. sape lg kalau bkn sofia adrianna atau pun lebih mudah dikenali dgn softlan. hahhahahahhaa. minah ni mmg sempoi btl, sekepala dgn aku since first day register kat londang (ulu betul tpt ni). skrg ni dia pun tgh bt master kat ukm. kitorg ni nama je sama tpt blajo, tp xde mase je nk jpa. musykil sungguh aku. (sof, ko jgn buat2 lupe janji ko nk bwk aku g mkn kat kedai mak cik tu eh). tuk sofia, ko jgn emo2 k. aku tau penantian ko insyaallah akn diakhiri dgn kebahagiaan. so, hari ni ktorg dh deal satu bnde. nk tau pe dia?? uols besarkan la image bwh ni.

hehhehe...sof, aku xdpt bygkanla kalau time aku kawen, ko tgh mengandung time tu. tgh boyot2 jd pengapit aku. hahahha. xkira, kate dh janji. promise is a promise k :) aku pn same gak..it's a deal..thats our promises. muahahhaha..(tp, sapekah yg kawen dulu?)



No comments: