Sunday, December 9, 2012

Inspirasi warna baju sanding

oh yeah.. dah mula berkira-kira untuk review sedikit demi sedikit tentang my wedding. tapi sebelum masuk bab tu masih lagi tak habis tentang colour theme yang dipilih.

kali ni nk bagitau macam mana boleh terpikir nak pakai baju kaler purple, as my previous entry here, i cakap pemilihan warna tema majlis perkahwinan according to the colour baju yang dipilih. act, xdela 100% tepat sgt. ngeh ngeh ngeh. mcm b2b yg lain gak, mesti dah ada pilihan warna yg berkenan dalam hati kan kan kan??. so kena doa2 gak la agar butik yg kita pilih tu ada warna seperti yang kita idam-idamkan. heeee. alkesahnya gtu.. (c my sentence eh.. "doa2 gak la agar butik yg kita pilih tu ada warna seperti yang kita idam-idamkan.") ni pun adventure gak on how me choose the vendor for my wedding. aku pilih vendor dulu, aku booked, aku bayar depo tanpa tgk apakah baju yg disediakan. maha hebat!!! kih kih kih. naik senak perut ahli keluargaku. but knowing me, i know what is the best n suit me..wahhh.. ni nnt cover ngan entry vendor k.

terus terang before decide warna idaman, aku dah go through ex-b2b punya blog. banyakla pilihan warna yang menarik. tp secara ringkas, warna yg sgt menarik and attract me more adalah warna dress ex-b2b terkenal kina. aku mmg tak knl dia, tp sejak2 nak kawin hari tu active gak la memasuki dunia b2b, maka go through b2b's link and akhirnya terjumpa blog dia n terkesima gak la dengan colour outfit dia. mmg cantik. dlm hati terus berkira2 i want this colour! i want it!

**pic: blog Kina



tapi persoalannya sesuai ke dgn kulit aku yg tak berapa nak cerah sgt tu. lantakla kan. hehehe. tp pokoknya itulah warna yg aku nak dalam hati dan berdoa banyak2 agar vendor ada colour yg sedemikian. heeee..

No comments: