Saturday, October 30, 2010

almost 1yr..

dah lama dah kesah saya dengan dia berlalu. saya tahu dia sudah punya pilihannya sendiri. saya tak kesah, bagi saya mungkin kekurangan saya membuatkan kesah kami tidak kesampaian. dengan kekurangan saya  juga menyebabkan dia memihak kepada si dia orang baru. dia tulis kesemua kekurangan saya. wth. ko pk ko tu bgus sgt ke??!! sampai hati kan. (kalau ko rasa aku tak bagus, ko 1000x jahat dari aku. jahat! jahat! jahat!)

semalam secara tak sengaja, terimbau kembali zaman kami berchatting2, zaman berkongsi suka duka. almaklumla cinta jarak jauh. hanya dgn IM je yang mendekatkan kami. bila diimbas kembali, rasanya kami memang tidak bermasalah, kalau gaduh siket2 tu adatla kan. tp, mcm yg saya ckp tadi la..kekurangan saya menyebabkan dia berpaling. 

after broke up, kami tidak pernah lagi berhubung antara satu sama lain. bagi saya, perpisahan ini adalah yang paling menyakitkan. dan sampai bila-bila pun saya tak kan lupakn sms terakhir drpd dia. since that moment, saya bertekad tidak akan memaafkan dan akan membenci dia sepanjang hayat saya..i did it!. i really did it.

gth!

No comments: