Thursday, October 7, 2010

gambar: muaz jalan2 dgn atuk dan wan

muaz dh pandai dah ajak atuk dgn wan dia jalan2 jasko. pantang dgr org start enjin kete, badan dia dulu dah lonjak2 tandanya dia tau jap lagi nak jalan. hik3. skrg dh pandai pulak ajak wan dgn atuk g kat tpt permainan. hohoho. sgt bijak ini budak. ptg tu g jasko sebab nk beli toys baru untuk muaz. takdela nnt dia asyik nak mengorek2 lubang. hahahaha.

haruslah bergambar dgn atuk
dgn wan
"yeaaa...pas dh teman wan beli kete mainan, kita g naik kuda eh wan.." mula-mula mmg nak bawak dia g main kuda yang goyang tu, alih-alih takde pulak. tp ade pulak kete mainan ni. RM0.50 sekali naik. dah puas naik kete, tukar pulak si kecik ni naik moto. suka betul!!

yeaaaa!!!
eksaited sungguh :p
ralit check motor tu
sentappp bila wan ajak balik!! tgk la mata ngan mulut dia tu

2 comments:

mamamuazsayang said...

ewah...ewah..hepi tui ye macam macin mama ni jln2 ngn atuk, wan n acu...

nurul huda mohd hassim said...

gmbr sharp..sonok btul dak kecik nihh..sume syg die..