Sunday, October 17, 2010

My nightcream turn to nightmare!

hahahha. tajuk yg mencabar!

sebagai perempuan mesti kita nak kulit kita sentiasa cantik kan? hehehe. baru-baru ni xdela baru sgt dlm 5 bulan kot, saya ada la try satu skincare ni. nmpk mcm best je kan. since dia punya promotion and publicity pun agak boleh thn gakla and the duta's also mmg org yg saya minat very pretty, sweety, cutey, comel dan anggun, no wonder la saya nk try product ni. hehehe. oooo. saya mmg mudah terpengaruh dgn iklan. percaya atau tidak. kiki. jadi, kita tryla. 

ain, pe product yg ko pakai ni..bgtau sket...

ala kak...yg duta dia tu si cantik manis Lisa Surihani. ko takkan xtau yg saya ni mmg minat kat dia. teehee..pe yg dia pakai sume aku nak terai. hahaha :)

get it?? or still blur2 ayam. hik3. mane yg tau tau la, yang tak tau tu korg carikla sendiri eh. sbnrnya bukan nak kata semua product brand ni xbagus. infact saya still lg pakai facial foam dia. cuma yg nak cakap kat sini psl night cream dia. act, almost 4-5mths la dh try night cream ni, mula2 tu nmpk mcm ok. tp lately ni nmpk cm kat muka ni makin bertambah lak jeragat dan bintik2 hitam. terus stop bila realize makin bertambah dari takde jadi ada. huhu. takutla kn, tiba2 nnt kulit saya bertukar. sape nk kawen sy nnt. hahahha. skrg ni mmg lgsg xpakai pape cream. bila keluar pun just tepek sunblock, n bedak sket. 

dah almost 2weeks tak calit pape, nmpk kulit pun mcm ok balik. baik tak payah pakai pape kan. kemain nak jaga muka bg cun melecun tp hampeh. teeheee. sepatutnya kita kena kurangkan penggunaan bahan2 chemical kat kulit kita. ni tak, selagi boleh tepek, mesti nk tepekkan?aiyooo..boleh ke eh?? td bru je tgk product olay. hahhaha. mcm nk berhijrah ke situ pulak. nk try skII mcm xmampu la pulak. rasenye mcm byk duit dh perabih nk beli brg2 ni. aiyooo..sila sponsor sy abg2 di luar sane. kikiki. 

saya bukanla nk condemn jenama tu, mungkin night cream tersebut tidak serasi dgn kulit saya kot tp mungkin dgn korang dia leh mesra2 alam. sape tau kan? tak kenal maka tak cinta. cuma adela saya terbaca beberapa blog yg mention hal dan berpendapat yg sama mcm saya. nnt kalau pasni saya ada terjumpa mereka yg dh terkesan dgn product ni, saya bgtau k. entry ni just pendapat ikhlas dari saya k. no offended k =)

No comments: