Wednesday, October 20, 2010

New Book: Mini Shopaholic by Sophie Kinsella


tadaaaa.. lagi satu koleksi terbaru shopaholics sudah menjadi milik saya dan skrg ni tersimpan rapi dlm bookshelf. hehehe. suka sgt. rasanya almost sume buku shoppaholic ni dh ade. seronok bukan main. tp hari tu mcm berbelah bagi dgn buku Safe Haven written by Nicholas Spark. ikut hati mau je rembat dua2, tp memandangkan saya tak mampu lg nak bermewah2, terpaksa la menahan nafsu yg menggila tu. end up, amik Mini Shopaholic je. tu pun satu je rege dia RM69.90 tp dpt discount 20%. boleh la kan. sebab dh minat punya pasal, sanggup kan. bukan apa, tulisan Kinsella bg saya amat mudah difahami, tambah lagi saya mmg suka bab2 shopping ni kan, jd citer dia tu mmg kena je ngn saya. teeheee. suka. 

kali ni tak sabar pulak nak baca citer pasal anak dia ni Minnie yg baru 2 thn dah pandai tahan taxi nak g Harrods. wacaya sama lu la Mini. "Like mother, like daughter." hehehhe. skrg ni, saya agak kesuntukan masa nak kejar dateline, terpaksa hold dulu buku ni. ok la. nnt dah baca, saya story kat uols la eh. 

cantik tak bookmark baru saya?? teeheee. yg lama punya dah lunyai okaey. patah tumbuh, hilang berganti. happy~

No comments: