Wednesday, November 2, 2011

kerja

baru la rasa semangat balik nak update blog. lega dah hantar paper kat dr. asal buat paper je, mula la stress. asal buat paper je, mula la hidup tak keruan, asal dr tanya je mula la menggelabah tak tentu pasal. kikiki. itulah aku. tapi ni pun mungkin lega hanya tuk smentara waktu je. confirm pas dr baca mesti ada yg nk kena edit lg. sementara menunggu dr baca and email back to me leh la bersuka ria kejap. kikiki.

minggu ni pun, aku dh cancel kan kelas sebab budak-budak tu semua mintak nak balik raya pasal kelas jumaat ptg kan. ok la. boleh tolerate la kat sini sebab hari raya haji kan. kalau perayaan lain, rasa tak bg la kot. jangan lupa kelas ganti nnt k.

ada lagi satu benda yg bikin hati panas membara sampai ke hari ni. gambar studio konvo sampai sekarang tak siap-siap lagi. janji 2 weeks je, tp ni dah sebulan lebih dah tak dapat-dapat lagi. geram betul la. payment dah settle, tp barang tak dpt lagi. tak baik la buat mcm ni dekat customer. ko kalau nk kejar sgt g tangkap gambar konvo kat uni lain tu pun man-man la. janganlah tamak sgt sampai ke kedah, terengganu bagai ko nak pegi. kalau nak pegi jugak sekalipun, takkan la org yg buat editing pun ko angkut sekali. kedai dah la asyik tutup je. hari-hari aku duk usha kedai tu, hangin je badan bila tutup. eee. ptg ni aku nk round lagi, kalau bukak aku nk bg sedas dua. pffttt#@%^@R$^&* bikin panas. dush dush dush

esok ada futsal. tak tau nak main ke tak. dah lama dah tak main sejak bulan puasa hari tu. mcm malas rasanya. tgkla mcm mana nnt.

No comments: