Tuesday, November 22, 2011

120 minit yang mendebarkan

dari saat pertama sepak mula, sampai ke wisel penamat aku melekap depan tv. wahh. berbaloi rasanya. bergoncang-goncang dada rasanya. mulut ni mmg tak benti2 la mengulas. kikiki. heyy. penangan bola sepak kan. sebab final, haruslah bg sokongan sepenuh hati. aku tgk dgn mak. mak pun boleh tahan gak komen, dengan si octopus, si patrich, sinaga, bonai la,  la. teeheee. tak paham aku tiap kali dpt corner, free kick ke mesti si bonai tu nak touch jaring gol. bajet leh goal la pastu. tp mmg debar yg amatla tiap kali bila bonai, and the geng lepas dr defends malaysia. dub dab dub dab jantung aku.

player Malaysia semuanya boleh dibanggakan, walaupun de satu dua yg nmpk mcm tak syg bola sgt tp takpela sebab uols kan muda lg, nama pun harimau muda. so byk lg peluang nk asah taring tu. mmg mata aku tak lepas la kat captain badrol. cair der tgk lu sepak bola. muslim pun hebat gak (cute je bila angkat tgn menunjukkan tanda tak bersalah masa de player indon jatuh kat kwsn gol malaysia), asra pun power gak, n tak lupa gak la kat si apek tu, even aku mcm tak suka sgt kt dia ni tp simpan dulu la rasa tak suka tu, bola punya pasal kan. kena sokong 110%. hehehe. so far mmg puas hati sgt game mlm td. tp syg la Fakri missed satu penalti. tsk tsk. masa captain sepak and bola dpt ditepis gk indon, aku dh mcm pasrah dh. tp...kuasa tuhan..boleh bola tu masuk bergolek dlm goal. senyap Gelora Bungkarno. heeeee. nice!!!!!

secara rasminya Malaysia Juara Bola Sepak Sukan Sea 2011 dengan tendangan penalti 4-3 setelah seri 1-1 di waktu permainan.

tahniah harimau muda!!!! aummmmm!!!

No comments: