Friday, December 31, 2010

this and that 2010

whooaaaa... time flies!! how fast isn't??
 
sikijap je sudah mau masuk tahun baru. for me..bila tahun baru...yg paling nampak sekali usia akan berganjak satu lagi ke hadapan. eee. bila besar dh besar ni, rasanya nak umur tu statik je (aci tak mcm tu je??). heeee.
 
2010...pun dah nak melabuhkan tirainya. so whats your achievement?? saya?? emm. obviuosly apa yang perlu dilaksanakan memang telah pun dilaksanakan. alhamdulillah. cuma ade few things je yang tak tercapai lagi. (ni kes belum kesampaian lagi nak upgrade status. hahahaha). sokay. tahun depan myb. rasanya la. sebab asyik mimpi ular je. teeheee. uols mcm mane pulak? is that everything settled? hope so. xpe..mane yang ada cicir tu carry forward je ke tahun depan. yang penting semua accomplish. ok. kita tutup buku 2010, kita buka buku baru 2011 pulak. mana yang tak baik, kita tinggalkan jauh-jauh. buku baru, misi baru, semangat baru. yeahh.

2011...semoga bertambah cemerlang, ain shalalala akan lebih OPTIMIS untuk segalanya. ready dengan azam baru. ready dengan cabaran yang mendatang. ready for everything. few determination for new yr resolutions; (biarlah rahsia). tet! teeheeee. yg penting mau lebih kurus pasti uols sudah muak dengan ayat ini, mau lebih comel agar dapat menyambar jejaka ganteng di luar sana, and yang paling penting sekali mau buat semua org happy. itu saje. bab2 kerjaya, cita-cita, semua tu, biarlah tersemat di dada saya sendiri. wokay.

No comments: