Wednesday, November 17, 2010

mekap blog + Raya Idul Adha

layout lama telah ku nyahkan. heee. sekarang pakai layout baru pula n tak tau la akan bertahan sampai bila. rasa mcm bersih sket blog ni. selama ni mcm bersepah-sepah je bnde dlm blog ni. pendek kata layout baru ni buat mata saya bertambah clear. de yg complain, layout dulu lambat loading, kuar warna merah background buat sakit mata. so saya dh kemas sket2. but still tak leh lari dr tema colour ye. masih lagi mengekalkan warna kesayangan merah, tp kali ni merah jambu. adik beradik la kan. yang ni mmg tak leh nak ubah la. dh peberet kan, nk wat cane? seriesly, saya mmg tak suka warna pudar2. ok.

so far hari raya hari ni disambut mcm biasa. sempat bersolat iduladha di masjid bersama dgn keluarga tercinta. alhamdulillah makmum mmg ramai melimpah ruah. nampaknya tak ramai yg pulang ke kampung berhari raya. bilangan lembu yang dikorbankan thn ni, rasanya berkurang sket compared last year. ada 5 ekor je. masing-masing muka sayu je. teehee. nothing special cook for today, just mak masak nasi impit, kuah kacang, kuah lodeh. rendang tak de. tsk tsk tsk. lagipun kitorg empat org je, muaz balik kampung abah dia. huhuhu. nx yr dua2 raya muaz kena sambut kat sri kmbgn k. 

rasenye setakat ni je kot...

******************

updated: 18/11/10 layout sudah tukar warna fefel ;)) sejak bila saya suka warna purple ni?? aihhh.. saya pun confuse.

******************

updated: layout baru tidak dapat bertahan lama. mata saya tidak serasi dgn warna fefel. yang lama juga tetap menawan kalbu.back to basic. merah ini juga yg menjadi pujaan hatiku. harap maklum.

1 comment:

mk said...

wooo..layout lebih technical. suke!!