Friday, January 1, 2010

warna warni 2009

tahun lepas merupakan tahun yg boleh dikatakan cemerlang jugak la bt aku. tahun yg penuh dengan segala kegembiraan dan kebahagiaan.

2009 paling bermakna sebab kelahiran orang baru dalam family kitorang. sape lg kalau bukan intan payung kesayangan kami semua muhammad muaz. lain2 tu biasa2 je la, ade la sket2 achievement aku yg tak sebarapa mane pun. hehe.

2009 aku mula jd blogger tegar. sebenarnya blog aku skrg ni adela blog yg keempat. first blog aku mase zaman degree, tp sbb blog tu mmg tak penah update jd aku delete. then tgh tahun 2008 aku buat blog baru, tp due to some error, last2 aku delete gak. pastu awal 2009 aku buat lg satu blog baru hosting dekat wordpress, tp tak tahan lama gak. end up aku delete gak. xlama pastu dlm bulan mac 2009 aku amik keputusan tuk buat blog baru dan alhamdulillah blog ni bertahan sampai sekarang. bila dh pasang nuffnang dan mendapati hasilnya lumayan lagila aku bersemangat :D

2009 aku bekerjasama dgn PhD student UiTM dalam satu research project. alhamdulillah through this project banyak paper dan journal dh publish dalam proceeding dan index journal dalam dan luar negara, even nama aku takde dlm senarai researcher but still i'm proud of myself because aku boleh simpulkan yg aku merupakan antara penyumbang terbesar keberhasilan dan keberjayaan research ni.

2009 tahun aku putus cinta. tet...tak perlu dihuraikan. menyesal sungguh. but no turning back. life must go on. chill :))

2009 aku dikelilingi dgn rakan2 dan sahabat yg baik hati. makin close dgn akak2 sr UKM. penah tinggal rumah sewa dgn diorg 2bulan, gara2 kes kematian yang berlaku kat kolej kitowang dulu.

2009 most of my bff mula melangkah ke alam baru. caca, fiza, & maryam dh kawin. teng dah tunang. tinggal kami 3 dara pingitan yg masih mencari cinta. hahahhahaha. sape lg kalau bukan aku, sab n ima.

2009 tahun yg penuh dengan suka dan duka. mengajar aku menjadi insan yang lebih matang. apa yang penting 2009 sudah pun melabuhkan tirainya. moga2 2010 membawa sinar baru dlm kehidupan kita semua. insyaALLAH. xde sape yg akan mengubah diri kita melainkan diri kita sendiri. wallahua'alam.

1 comment:

alya said...

tahun 2010 menyusul...dan nurul ain menjadi seorang yg lebih matang...hihihihi gud lak ain..aku doakan ko berjaya dalam apa yg ko hajati....