Tuesday, November 24, 2009

nyanyi2 hilangkan stress

special thanks to kak suzen!!!!


aku nk ulas sket psl entry ni:
  • kak zen kata dia belanja sempena perpisahannya (tp tak tau lg bila)
  • juara menyanyi mlm tu ialah kak zen, nor, warin dgn lagu mengapa dari nicky astria. sgt tinggi note ni. aku sudah semput. separuh jalan je nyanyi.
  • pencapaian terbaik aku adalah lagu dari blackrose penantian dan taylor swift love story. dua2 lagu ni duet dgn nor.
  • lagu fevret aku adalah doa buat kekasih. nyanyi gak mlm tu. rindu merindu pun aku nyanyi gak duet dgn nor.
  • kak izan nyanyi lagu dangdut cinta 100% dr mas idayu. hahahahahaha. aku backup je
  • warin pun hebat gak mlm tu dgn lagu my happy ending dan juga all or nothing serta lagu le ann rimes.
  • kesimpulannya sume lagu2 mlm tu best2. enjoy gler beb.
  • aku yg hidung banjir pun nyanyi dgn penuh smgt. tp kalau idung tak banjir msti lg smgt.
  • first time aku karok duduk. hahahahha. selama ni geng2 karok aku sume berdiri.
  • yg penting two thumbs up tuk semua org. clap2 :D sgt happening!!!

1 comment:

MamaZen said...

~~ hehe..mmg best karoke time nie.. lagu mengapa membuatkan akak berdiri sambil menyanyi..mmg feel habis la...siap berdiri2..kiki