Monday, November 2, 2009

eye bags

hye semua,

nk cter sket, skrg ni kan aku kan 24/7 mengadap laptop je. mengenangkan kene menyiapkan tesis maka ku gagahkan jua. agaknya kalau mata aku ni boley ckp mesti dia dh sound aku byk kali kan. mesti dia marah kat aku psl xsudah2 bersengkang mata. mana taknya mengadap tesis satu hal (mmg wajib kne buatla), tp bkn ni je, aku pn de tgjwb aku kat ladang aku, kedai mkn aku, pet aku, n yg plg latest sudah terjebak dlm cafe world. adoii. semuanya memerlukan aku. sib baik la aku ni xminat ps2, ps3, psp or whatsoever. kalau tak aku rase lg lebam2 plus hitam2 mata aku nnt. skrg ni pon eye-bag cm dh mula nmpk dgn dark circles g, huhuhu. sgt tidak suka. so sbg penyelesaiannya maka aku mendapatkan benda ni. tak tau la berkesan ke tak. yg penting kita try dulu k. kalau nk senang letak timun je. lg jimat duit :) yg ni aku beli RM2+.++ xigtla

dh try pakai skali, sejuk je bile roll bwh mata. sedap je rasenye :))

1 comment:

Unknown said...

ain budak poyo. gediks