Tuesday, November 10, 2009

last day at pahang

slm semua.

entry ni nk sambung story pasal aqiqah muaz kat pahang. act, kat entry ni kire mcm famly trip kitorg la. bukanla nk cter psl muaz. sbb selesai kenduri muaz ktorg sume pergi temerloh dan bermalam di rest house kat sane. not bad la. bilik besar n the price sgt2 affordable (RM90 per night). kitorg ade 3 famly jd booking 3 bilik la. sampai kat sini dlm kul lima lebih. terus mandi n rest2 then dinner baru kuar. hari ni kena berehat sbb agenda yg plg penting adalah besok pg nya.

org kata kat temerloh ni pasar sari dia best. brg murah2. mcm2 ada. jd, mlm tu ktorg berehat je la psl nk simpan tenaga nk round satu pasar tu besok. lgpun ujan mlm tu.

keesokan harinya....

gmba terakhir baru muncul cik puan blog. hahahaha. kalau tak gmba aku dr awl lg aku dh tepek, ni sume gara2 xde spe nk melayan aku bergamba. sabo je la. hik3x. ok la..tu sje cerita wiken aku n famli hari tu. yg penting mmg sgt enjoy :) aku berborong sakan di kedai tudung, sembang punya sembang ngn pak cik jual tudung tu rupa2nya sdara pulak, lg la dpt murah, aku siap dia bg tudung free lg. hehehehe. pas checkout terus balik kl. tp tak terus balik rumah, singgah santap dulu kat kedai kak nab (anak mak ngah). sgt kenyang n sgt heppy. pak ngah dh sound dh pasni next famly trip ke destinasi pantai timur lg (4 hari 3 mlm). dh suh reserve 28dis onward. hehehe. aku rase ayet nk tunang dgn org sane kot. jauhnye. cube la carik yg dekat2. tp dh jodoh. nk wat cane kan? :D

~perasan tak air sungai pahang dh nek. tenggelam dh jalan tu..wooo.
~ pic baby kat atas tu bukan muaz, itu ialah md sharip cucu mak su aku, kire 2pupu dgn muaz la.

No comments: