Monday, October 19, 2009

raye lg the last part

slm semua. assalamualaikum.

entry ni adalah penutup bg segala entry raya thz yr. hik3x. last rumah yg kitorg pegi adalah rumah Dr Zalinda. beso gler wei umah dr. mknn pon byk gak. aku mkn dgn senang hati sekali. tgkla pic bwh tu, betapa begitu kembangnya aku. uwaaaa. kne g keep slim ni. aduss. hehehehe. takpe, akan ku usahakan tuk kembali spt dulu2 time aku first yr kt uni. tun dr M pon dh marah byk btl manusia gemok di malaysia ni. hik3x

ni member2 master (sophie, nelly, ili n me)
weols je yg mude remaja yg len uncle2 n aunties2


yg ni pulak ktorg sesuka hati bt pic outdoor
sori rico, u tgi la sgt la..so i kerat kepala u kay :))

Align Leftlast sblm penutup entry raya ni, aku nk mintak maap ye mne2 open house yg aku g tp tidak diupdate dlm blog ni. keh3x. ry taun dpn la eh :))

edit kt photoscape je pic jd kabur :(



No comments: