Saturday, October 3, 2009

open house uncle hashim

hye semua..assalamualaikum.

ni nk story open house uncle hashim mlm td. thn ni mmg rekod gler aku, takat ni beraya satu rumah je, tu pon g umah pak cik jalal right after solat hari raya. pastu dh xde g mane2. mlm td cm agak excited la g beraya, tp xpakai baju raya pn. mls la, lgpon umah uncle hashim kat ujung jalan je. so xyah nk dress up sgt pn. hehhehee. ramai gak yg dtg. yela khemah mkn pun ada 2. VVIP pn de gak. thanks to our adun YB Dato' Satim Diman (Kawasan Sri Serdang) yg sudi dtg memeriahkan majlis. so, uols tgk la gmba2 ni.

jom ikot aku beraya :)

ni la tuan rumah - uncle hashim n his wifey

antara tetamu yg dtg

the foods really sedap2. tp kambing panggang tu sorry la aku mmg xsentuh lgsg

sempat gakla aku ngorat brother yg incharge bbq ni. lg 3 org malu2 nk amik gmbo. hampeh

mlm yg cantik..bunga api begemerlapan..dam dam dum

dh kenyang dh..jom balik

night mode agak xbpe cantek gmbo..soorrry..umah aku bile lak nk bt open house?? emm..mmg xbt pon sbb sntiasa terbukak tuk sape2 yg nk dtg..ookkkaaayyyy



No comments: