Monday, October 5, 2009

boy or girl?

slm semua...

sekarang ni aku dh mcm buat parenting blog lak. hehehehhe. ntahla sejak2menjak ni suka lak tgk kiddo. pdhal dedolu aku agk la tidak berapa suke bdk2, abis sumenye aku cubit2 tmbah lagi yg ngengade. aku cubit sampai dia nangis pstu lari. hahahahhaha. tp masa berlalu, skrg dh xdela perangai sengal tu myb sbb aku adalah bongsu so tu yg xkuase nk melayan tu.


cube korg tgk bdk ni. agak2 boy or girl? skali pndg cm pompuan. tp dia adalah lelaki. namanya muhammad shahrif. sempoi gler nama. hik3x. aku bru pertama kali jumpa dia smlm sejak dr hari pertama dia lahir. sgt comel. "alahai along anakko mmg kiut." sharip ni anak sepupu aku, cucu maksu aku yg first. this yr ramai gakla makcik2 aku dh up jd grndma. keh3x. geram sgt tgk sharip, mata bolat, rambut lebat, pandai buat mulut ikan, bru 7bln tgh lasak bergolek gelantang. dtg umah aku sonok dia golek2 sana sini. dia agak jeles bile wan dia layan muaz. hihihi. kasi can la kat muaz ye abg sharip.


No comments: