Monday, August 24, 2009

busy bee

assalamualaikum semua..

hari ni puasa ok tak?? aku sgt2 ok..sentiasa segar bugar sepanjang hari :)) jgn jeles!

aku sepatutnya adalah perlu untuk sgt sibuk skrg ni. memandangkan aku sdg berada di sem akhir aku nyer master. tp gayanya aku mcm sgt bersenang-lenang. padahal dateline sgt byk yg menunggu. huuhuhuhu. tp aku kena kuatkan smgt. enjoy mmg perlu tp kje msti siap. so? kne buat kje la skrg ni!!!

aku ade target. aku bkn enjoy saje2. bkn suke2 buang masa. ekceli. mmg pale sgt serabut. byk bnde happened lately ni. emmm. so sad. aku harap ramadhan bulan yg berkat ni bwk sinar baru dlm hidup aku. ye la. aku kan dilahirkan pd 27ramadhan1406H. maksudnya skrg ni aku still 23 lg. hehhehe. so dh lahir bulan puasa mesti la kne sabar :)) berbalik pd things i need to dO...

emm..
  • of cozla kene siapkan thesis
  • pastu kne siapkan data kak midah
  • kne jg kedai mkn lg..kalau tak rating jatuh
  • jg kebun, jual sayur tnk bg org curikk..
  • update blog lg..muahahhahahahaha

bykkan kje aku. bkn satu dua je. aku kn multitasking. xmenang tgn dibuatnya. sumenya perlukan perhatian yg rapi dr aku..hehhe..so, aku kne la bgkan masa sebaik mungkin :)) tnk nnt ade yg tercicir..

ok la semua..lg satu aku dh stay kt umah sewa lg..heheh..nnt aku update cerita ni kay

puasa elok2..jgn yangyangyok...dadaaa


No comments: