Tuesday, August 11, 2009

Tentang Pemilik Blog Ini

assalamualaikum semua,

hari ni saya nk jwb bbrp soalan yg readers saya utarakan tak kirala sama ada ttg saya, blog saya ataupun latar belakang saya. so, meh cni saya jwb agar boleh merungkai segala permasalahan deme2 sume. hehehhehe.

siapa ain shalalala?

antara blogger saya lebih mesra dikenali dgn ain shalalala, tp dlm ic my real name is nurul ain. some of mybest friens call me yong. 

one who likes to smile a lot & i mean a lot



kenape ade blog?

blog merupakan satu platform atau medium perantaraan yg menghubungkan saya dgn rakan2 saya. mmg ada org kata bile kita tulis blog means kita dh xde privacy sndiri. yep..thats rite, but for me saya tulis sbb saya nk share sgl moments tak kira la time hepi, sedih, atau duka lara dgn kengkwan saya. "saya menulis dan awak membaca," so sukatilakan saya tulis ape. kalau awk tnk baca xpela. saya tak kesah. tp, tak semua personal life saya, saya story bulat2 kat cni. just mane2 yg patut je. kdg2 saya agak emo dlm satu dua entry, hehehe. biasala tu nk bg perisa sket. like i said just now, ni belog saya so it's up to me la nk write anything. however, blog ni bknlah semata2 ttg kehidupan saya, sometimes saya copy paste some good articles sbg renungan kita bersama. diharap xde sape2 yg memanipulasi atau mengeksploitasi sgl isi kandungan blog ini. segala permasalahan atau pape bnde yg awak semua tak puas hati sila refer saya dgn segera. saya tekankan sekali lg, ini adalah personal blog, jd blog saya xde kaitan dgn hal2 politik, isu2 perkauman, mahu pun bnde yg boleh mencetuskan sensitiviti masyarakat. saya belog untuk suka2 je.

cne nk hubungi ain shalalala?

senang je, kalau uols ada bnde nk tya or any suggestion and recommendation just email kt ainshalalala@gmail.com

rajin2 la drop cni k :))

a few adds on:
  • i luv story books, i luv bookstore..i can browse for hours in there n not get bored..
  • I'm currently at the age where passion comes before reason. I do whatever I feel is right and don't care if somebody or anybody can't deal with that. That's not my problem. I will not change who i am to suit u. if u dont like it, tough. u can say anything about me as u please, but i am what i am. and that is something u can never be.
  • life is a boomerang, what u give, u get back.
  • And for Guys, please don't be so perverts!

    THANK U.

2 comments:

Anonymous said...

cute..nk kenal ley

Unknown said...

senyap je eh de blog