Thursday, August 6, 2009

beg pn leh kne tag :)

assalamualaikum semua,

hari ni aku sgt sedih...

tp aku xde mase la nk menceritakan kesedihan aku tu..aku cume nk jwb tag dr adeq je...

1. sila ambil gambar beg yang anda bawa ke kerja


2. kemudian, sila ceritakan sedikit ape yang terkandung dalam beg kerja anda itu. sila sertakan gambar sekali..(tak payah la kemas beg tuh semata- mata nak go public...:D) kemudian terangkan secara detail isi bag anda.

segala mcm ade dlm beg aku tu..sumenye aku sumbat2 je..tak caye korg tgk ni..segala2nye ade..laptop dan adapternye aku sumbat, dgn bedak lg, sikat, purse, duit yg merata2, matric card, perfume, tisu cap premier, kunci rumah, compac powder..mcm2 la..mmg complete...

ade lg satu...ni bg close up sket..hehhehee..nk tgk sgt kan??

3. nyatakan sebab- sebab anda suka bag kerja anda itu.

xdela suka mane pun, yg penting keluasan dan kelebarannya memudahkan aku mengendong segala mcm sekaligus..beg cap ayam je pun..hehhehehe..

4. sila nyatakan kenangan manis atau apa yang istimewanya pada beg itu pada anda.

tah pape soalan tah..xde pape pun..emm...tp aku beli beg ni dgn harga yg murah gak la..lelong kat masjid jamek..

5. sila tag 10 org yang lain.

emm...sape2 yg nk jwb dialu2kan..ok...


ok la....

pasni..aku pasrah je...


No comments: