Thursday, April 28, 2011

Entry tertangguh

ada banyak entry tertangguh. nak post tapi tak menyempat. charger hp rosak tak sempat nk beli yang baru. jadi mood nak update blog pun berkurang. sebab ape? sebab nak gak update blog dgn gamba2 yang ada dlm hp. so rakan-rakan semua harap bersabar ye. saya tetap ada di sini mcm biasa.



sebab tak dapat nak update blog selalu, maka saya layan KCB The Series (Ketika Cinta Bertasbih). mana2 yang belum dapat jodoh tgkla drama ni ek. yg dah berjodoh pun boleh gak tgk. sesuai seisi keluarga. banyak pengajaran yang kita boleh contohi. tabik spring kat Ust Habiburrahman, ke beliau dah entitled Dr skrg ni not sure. harap beliau dapat menghasilkan karya2 yang lebih baik dari ayat2 cinta dan ketika cinta bertasbih. saya amat recommended pada korang2 yang tak tgk supaya tgk citer ni. besttt. tak nyesal wook.



igt je satu benda, kalau Allah telah menentukan jodoh kita dengan si dia, seperti mana yang tertulis di Loh Mahfuz, tak kira walau apa jua dugaan yang mendatang, badai yang menimpa, cepat atau lambat.. di akhirnya pasti kamu dan si dia akan bersatu. tidak ada kuasa besar yang dapat menafikan ketentuan dan ketetapan Allah SWT. (sedikit sebanyak garapan dari sinopsis cerita ni)

1 comment:

izan said...

wahh, dgr kate dh abih tgk semua episod..