Thursday, September 23, 2010

besarnyaaaa...mesti sedappp!! (2)

kesinambungan dari entry besarnyaaaa...mesti sedappp!! (1). tet...

ada yg email ckp saya luc4h. tettttt. takdela. mane de. i tak luc4h la. korg la. sape suh pk yg bukan2. ape cer??? hehehehe. act, saya tak suh sape2 teka pun. tp de gak la yg nk cuba2 teka. so, layan je la kan. teheee (n_n). tah pape la. tp jwpn sume ke arah tetttttttttttttttttttt!!!!!!!! hahahha. i guess uols pun leh agak kan. 

tp, tak kan la saya sembrono, hentam kromo nak letak gamba-gamba gitu. hahahha. ok la, tanak lg mencetuskan kontroversi meh sini saya rungkaikan apakah subjek sebenar yang saya paparkan di entry tersebut.

tau dok????
masih samar-samar lagi??? 

jelasss??? kaburr??
ia adalah sebiji mango ;)
hahahahaha. ooo..ramai yg pk naughty eh.. pe la korang ni. 

terbaikkk...manissss
sekian daripada saya. harap maaf ye, jika entry ni membuatkan anda berasa tidak selesa. teeheee. tp, jawapan yang tak boley blah saya terima adalah puTing luka. hahahahaha. sengal giler. ting tong la lu tapa!