Monday, May 17, 2010

Ladies coach

ai...

hari ni first day aku g ukay em after a long break. semangat baru gtu. as usual aku dgn public transport mmg xdpt dipisahkan. hehehehe. sampai kat komuter serdang, aku perasan awat byk sign pink2 ni. rupe2nye skrg ni dh de ladies waiting area dgn ladies coach. wow!!! impress gler. aku mnjd jakun sekejap. hehehehe. biarla. bagus2!! aku mmg sokong gler usaha ktm berhad buat ladies coach ni. so, xyah la nk berhimpit2, berasak2 laki pompuan during peak hours. harap2 xdela kejadian raba meraba or dengan sengaja mengambil kesempatan ke atas kaum hawa pasni. mmg sgt tak selesa la bila bersesak2 laki perempuan, berlaga2 badan plus kebanjiran warga2 asing dlm train dgn baunye yg xleh nk describe. huhuhu. xleh ckpla. so, dgn adanya ladies coach, insyaallah keselamatan dalam train lebih terjamin. even ade ladies coach, but still ladies leh masuk dkt coach lain gak. cuma lelaki je yg xleh masuk tpt perempuan. btw, aku lg prefer kat ladies coach. sweet2 pink gtu.

to ktm berhad, two thumbs ub. ngeeeee~ td aku pn nmpk komuter punye train baru, lg panjang dr biasa. mcm ni la bru bgus!!

No comments: