Saturday, February 20, 2010

tag dr kak jue

hye semua,

entry kali ni aku nk settlekan tag dr kak jue. tag ni dh lama terabai. hik3x


1) Orang yang baik adalah...
yang taat pada agamanya, patuh pada ibu bapanya, hormat pada teman2nya, serta menghargai dan tau bersyukur dengan apa yang dimilikinya

2) Sahabat selalunya...
sentiasa bersama saat suka dan duka. biasanya tpt tuk share everything esp; prob, kje, stadi, boyfriend, ex-bf. bla bla bla. yg boleh stay up sampai larut malam tuk borak2 n gossips2

3) Mencintai adalah...
wow...seronok :)) tp tak seronok bile diri ini tidak dicintai

4) Putus cinta bila...
dh tak sefahaman, slalu gaduh, atau the other half cari org lain. ape boley buat. pasrah je la

5) Duit buat saya tiba-tiba jadi...
shoppaholic. i lykeeeee $$$$$$

6) Saya rindu...
zaman kecil sy

7) Cara saya menunjukkan kasih sayang..
taking care kat org itu.

8) Bila saya dikhianati...
sy akan nangis mcm org gila. hahahhahaha. i won't forgive n also i won't forget!!

9) Saya pilih bunga apabila...
emmm..tak penah pulak diberi pilihan. ngee :))

10) 3 org yg ingin saya katakan i love u setiap hari adalah...
muaz, muaz n muaz..muuahhhhh...lap u la cyg

11) Waktu saya 13 tahun, saat paling tak dapat dilupakan...
start tulis2 surat dekat someone that i adore. hahahahaha

cak!! iklan kejap
12) Waktu saya 21 tahun, saat paling tak dapat dilupakan...
kih kih kih kih. meronggeng, merempit, sume nye dengan ima n sub ye

13) Saya menangis bila...
kene marah bukan pd tempatnya.

14) cantik pada kacamata saya...
adalah bukan terletak pd rupa paras dan luaran tetapi ia datang dari budi bahasanya, peribadinya, tingkah lakunya, dan sopan santunnya

15) tak ada yang paling menggembirakan saya kecuali...
dpt convo master thz yr (insyaALLAH). sekiranya tuhan bagi sy sedikit masa lg

16) Jika saya boleh ubah sesuatu, ia adalah...
belajar rerajin masa matrikulasi dulu, so, xdela skrg ni buat bnde yg mmg aku tak minat

17) Jika saya sentiasa tersenyum, itu tandanya...
hati sy senang

18) 3 org penting dalam hidup saya...
mak, abah n famly

19) Jika saya ada RM1 juta, saya berikan kepada (selain dari yang 3 di atas)...
rumah2 kebajikan, rumah org2 tua, rumah anak2 yatim, rumah org2 oku. aku mmg doa supaya aku kaya dan dapat membantu golongan yg memerlukan

20) Jika saya ingin berjaya...
sy perlu bekerja keras

21) Warna yang memberikan inspirasi...
merah!!! merah menyala oh jantungku....

22) Duit bukan segala-galanya tetapi...
tanpa duit susah jugak nk ke mana2. erkk??

23) Saat paling menyedihkan pernah saya lalui adalah..
xdela sedih mane pun. takat heart broken tu biase je, xdela hyperbola sgt kesedihannya.

24) Saya gembira kerana...
dikelilingi dengan orang2 yg sentiasa menggembirakan hati sy

25) Dan saya bersedih kerana...
bosan la soklan mcm ni. ish ish ish

26) Jika saya tk dapat cinta si dia, maka saya..
try org lain lak.

27) Perkara yang paling indah telah saya lakukan semalam adalah..
ntah la. sume2nye indah kot.

28) Jika saya boleh menulis sebuah buku, tajuknya adalah...
nurul ain

29) Sebelum saya pergi buat selama-lamanya, saya ingin...
menggembirakan hati kedua2 ibu bapa sy, berjaya dlm hidup, bekerluarga, mempunyai anak2 yg soleh dan solehah dan yg plg penting dpt berkunjung ke rumah ALLAH

30) Selepas melakukan 30 soalan ini saya rasa...
tak de la rase terbeban hutang tag dgn kak jue lg :)) ngeee..............

kak jue. sy dh jawab ye. sorry lambat tau. hehehehhe. sy jwb kat blog je ye.

1 comment:

limaedua said...

surprise toi ain jawab..rajin nya la..thnks so much..:D
soklan nya skema ek? pe2pun ain, congratz nk konvo dh..akak bg e-bunga jela nti ek..:)