Friday, February 26, 2010

i trust u nuff

hye readers.

hehehhe. selama ni kan, selalu nye aku query gak la kat widget bola aku tu, ade ke nuffnang promote blog aku tuk diexchange kan link nye. hehehhehe. ye la, tujuan pasang benda alah tu mmg tuk menukar2 link la supaya blogger lain can read us. dgn bebola tu jugak la aku slalu menuju dari satu bolg ke blog yg lain pendek katanya ber'hoping' la. so dgn secara tak sengajanya mlm td aku terjumpa sesuatu yg amat mengujakan hati. hehehehhe. pe dia?? aku nmpk muka tertepek kat blog org len. xoxoxo. hidung sudah kembang kuncup. ngeeee~~

tadaaaaaaaaaaaaaaaa..inila buktinya. it's time for therapy telah dipromotekan oleh nuffnang. toceh2x. nmpak tak?? gmba kecik la, aku mls nk edit. hehehhe.


so, to all blogger outhere kalau nk glemer cm aku, silala psg widget tu ye. hehehhe. smbil2 tu leh kumpul duit. i lykeeee. tak tau cne nk psg? yg penting skali uols kne reg dulu dgn nuffnang. then carikla tutorial cne nk letak bnde alah ni kat blog. dulu mase memula pasang bola2 ni aku refer kat c33ram00n. kalau nk stadi leh refer kt blog CM k.

ciowww. tatatata

1 comment:

gO mi NaM said...

saya buka blog anda melakui widget saya..hehe..saya suka blogwalking melalui widget..tah nape seminggu tk de widget,,nape yek..saya pun terpk ade ke blog saya kat widget org len