Saturday, June 20, 2009

award dari kak suzen

assalamualaikum semua,

aku baru je dpt award dari kak zen..tp..yg maleh nye adalah utk menjawab soklan..kih kih kih..xpela..demi kak zen, aku layankan aje..muahahahhahaaha..sblm tu meh aku perkenalkan kak zen..akak ni aku kenal masa prktkl kat bheuu dulu..

tada~~yg kiri tu la kak zen
(pic back 3 yrs..abaikan aku yg sgt tmbm mase tu)

#########################

sekarang sessi mjwb soalan lak...

* Copy award dan letak kat blog anda.
* 5 fakta menarik tentang pemberi award.
* Tulis 10 fakta/hobi sebelum memilih penerima award seterusnya.
* Pilih 10 penerima award seterusnya and describe tentang mereka.


5 fakta menarik ttg kak zen:
  • cakap sgt laju
  • master nye sudah hampir siap...yeah!!!
  • kak ngah yg baik
  • sudah punyai cik Labu
  • maju setapak ke depan - dh daftar kursus kawen..hahahahhaha (xpe kan sy bocorkan rahsia ni)
10 fakta/hobi aku:
  • my name is nurul ain
  • youngest from 3 bradik (all girls)
  • tinggal kt SeriKembgn
  • sgt2 suke main game..yezza!
  • pemalas yg amat (sket je la)
  • suke baca paper
  • tgh serabut bt tesis
  • suke fast food (cne la nk kurus..always gain weight)
  • suke cter korea
  • inspector gadjet..hahhahahaha
10 org tuk terima award:
  • yanie - kwn matrik
  • ima - seorang palapes yg gagah perkasa..hhahahahaha
  • adeq - coursemate aku
  • angah - angah aku la
  • syaida - my fren tgh bt mba kat unitar..chaiyok2
  • aliyyah - tutor uniten yg hebat n bakal further kat upm
  • pp - engineer JKR
  • i-no - xlama lg nk sambung master kt uitm
  • tak cukup 10 la..8 je oraitkan..
  • n last but not least, sape2 yg baca blog aku ni..dipersilakan utk menerima award ;)
ok la sume...dadaaaa...thanks kak suzen psl bg award :)

MySpaceMySpace

lots of love:
ainshalalala

1 comment:

MamaZen said...

~~ ain shalalala, akak suke pic tuh...i kurus time tuh..48kg je..nk kurus cmtuh..uhuhu..owh pecah rhsia ya..its ok la..bende baik kene war2kan..ahaha