Thursday, December 15, 2011

Jumpa rakan-rakan matrikulasi

setelah 8 tahun meninggalkan bumi Londang (read London) maka akhirnya kami bersua muka. tak plan mana pun asalnya, ye la tiap kali plan je selalu tak jadi. so mls nak beria-ia plan. kali ni mana yg sempat je dtg, yg tak sempat pun xpe. next time leh buat lg. kan??

janji 11.30 kad midvel, as usual aku sentiasa punctual. meh sini aku sekeh korg2 yg lmbt tu (*joke). eee. menci tau tunggu2. puas la aku tawaf carnival MPH, sib la tak boring sgt.

dlm 12 lebih sket, baru minah-minah ni sampai ngan muka gedik masing-masing. adegan peluk-peluk mula berlaku. hahaha. eee...ko kurus la, eee..ko makin "comel" la. biasalakan dah 8 tahun tak jumpa. tu la ayat yg first keluar. standard!

xramai pun yg ada; cuma sofia, cheah, hajar, laili and yours truly. Wanie dah sarat mengandung, so tak leh nk dtg. ika pun ada hal. maka kami berlima je. ampun ye kak Yanie kalau awk baca this post, saya lupa nk ckp kat awk. tetiba tukar jd saya-awak :))

hajar tak leh lama, sebab ada hal. comel betul Husni anak Hajar, geram aku. mcm anak cina. heheh. so pas makan, hajar meninggalkan kami berempat. pastu sembang-sembang lagi, sembang lagi  dan sembang lagi sambung gosip pulak, citer kenangan-kenangan lama. hoho. mmg terasa tak matang langsung masa kat matrik dulu. kikiki. boleh ke lepas solat isya' kat surau boleh lumba lari balik hostel, apakah?? heh. kalau nak citer semua kenangan mmg tak larat la. mau pecah perut gelak. tu pun terpaksa cover sebab mak and adik sof join sekali. settle makan, solat and bergambar la.


dan ada banyak lagi gambar.. nanti aku letak lagi. sebab tak transfer lagi dalam notebook. bila-bila masa lapang nnt aku update balik. ni pun blog mana yang sempat je, sepatutnya entry ni nak buat masa cuti hari isnin tu. dah namanya cuti, maka lagi sedapla kalau golek gelantang kat rumah. kelmarin dengan semalam sibuk berbengkel pulak. ni hari la dapat update sket.


lai hari tu mmg kena bahan je dari awal hingga akhir. sian kat lai. kikiki. tapi nak buat cane kan, mmg dari dulu lg selalu kena sakat. hihihi. lai yg berbaju kuning, cheah yg kecik molek dgn cardigan hitam, sofia yg pakai tudung purple. 4 org ni mmg sgt rapat la dgn aku masa matrik dulu, especially dgn sofia (satu lecture dgn aku). memori dowh. segala kisah suka duka aku byk bersama sofia la. hehehhe. seronok sgt dpt jumpa balik. to A4 aras 1 wing B yang lain, nnt bila-bila masa lagi kita gather semua org k.

pic update

No comments: