Monday, July 18, 2011

tak setia?? - case glitterati

awkward.. status glitterati ditarik.. hohohoho. wa tak faham ok. rasa tak de pasang any ads lain pun. tak tau celah mana yang nak di'remove'kan tuk dapatkan balik gliteratti tu. anybody?? any idea?? any suggestion?? ke sebab aku jual mahal tanak amik tiket wayang free hari tu depa marah kat aku. huhu.


dlm pada tu, sempat lg nak show current BE. cet...


sila bantu saya ok. thanks



xxxxxx update xxxxxx




hehehhehe. sekejap je aku pompang-pompang sana sini, alih-alih bila cek balik kat nuffnang sat, tengok saya dah mula mendapatkan status glitterati tu balik. hehehhe. semalam sistem error eh. xpe2. tak kesah pun. as long as dah dapat balik glitterati tu pun dah ok. never mind.

1 comment:

Luqeem™ said...

sama la kita..dlu ok je ada tnjuk gilterati tu..bukak blik je, status tu dh jd ahli normal