Tuesday, March 9, 2010

eazy's wedding

lagi sorg warga maverick9802 dh mendirikan rumah tangga. terkini ialah sharan izian as known as eazy with her pasangan. the wedding berlangsung at Dewan Sri Siantan, Perbadanan Putrajaya. ramai jugak kengkawan yg dtg, as usual aku dtg dgn sahabatku tercintaku siti aliyyah. hehehe. thanks yah sudi menumpangkan aku. malu aku dgn bang pik ko yah. hahahhahaha.

the pengantin sgt cantik dan kacak bagai pinang dibelah dua. sama padan sama anggun. dgn adanya kawen2 ni, time ni la leh reunion balik ngn schoolmate dulu. kalau tak mmg susah la nk jumpa. btl tak?? sblm aku kene saman baik aku declare yg pic2 ni sume aku rembat dr fb je. hehehehe.

with nadhilah
alya n taufiq (bila lg ni??)
us with pengantin
maverick9802

i wish u the most happiest and blessed-ful marriage w ur hubby

congrats eazy & anuar

No comments: