Thursday, December 24, 2009

aku pancit ok!

last nite weol main futsal kat aktif futsal bangi. aku la first time main among the others. hik hik hik. perasaan sgt teruja, berkobar2 lak tu sampai neves2. poyo gler. yang tak larat tu ade yg siap beli baju team lg tu..pink kaler ok..mcm puteri umno pulak. hehehhe. kitorg main malam dari kul 8.20-9.20. sumenye ada 13 org, (aku, kak zen, kak nor, kak sha, kak warin, kak izan, kak ema, izah, kak ira, kak jus, kak nad, nad dan rakan).

first kick aku yg rasmikan. hehehe. best gler. main gelak2 jer. kitowang belasah je main, xde out, xde offside main taram je. tp 10 min main aku dh rase pancit. penat gler. sumpah wei. rase mcm nk pitam. dh la lama tak bersukan. mcm hangin satu bdn je rasenye. tp main gak la, atas bawah turun kejar bola. mane bola situla sume kerumun. hahhahahaha. disebabkan kitorg ramai, so bolehla bertukar ganti rehat. ok la, yg pntg sgt happening. keputusan rasmi mlm tu team aku menang 14-9. hikhik hik. yea..atas permintaan ramai futsal akan jd aktiviti mingguan kitorg pasni. mesti mantap la nnt, bak kata brother2 kat situ "ni la bakal2 pemain bola sepak wanita malaysia.." hahahhaha.

***pg ni bangun badan dh mula rase sengal2 dh. turun naik tangga lagi la tak hengat...adoiii. sape yg willing nk urut aku, dialu2kan :D
kamilah JUARA!!!

barisan puteri umno :) ngeeee


**pic ihsan dari kak nor n kak zen..

1 comment:

mk said...

futsal tu..hehhehehe..leh lawan team aku nnt