Wednesday, April 21, 2010

slm dr jauh

assalamualaikum semua..

time entry ni post, aku dh dlm perjalanan ke jeddah. insyaallah bakal menunaikan umrah di tanah suci. so, di kesempatan ini aku nk memohon ampun dan maaf kepada rakan-rakan semua kalau ade salah silap, terkasar bahasa selama kita kenal ni. mohon halalkan segala makan minum. kepada mereka yg tidak diberitahu, aku mohon maaf sekali lg tiada niat ape hanya sekadar untuk mengelakkan drpd timbulnya perasaan riak dan bangga diri. aku pohon semoga korg sentiasa mendoakan agar perjalanan dan urusan aku serta jemaah lain di sana berjalan dgn lancar. moga2 ALLAH memberkati dan merahmati kita semua. insyaallah akan kembali semula ke tanah air pada 06 Mei 2010 1130hrs.

labbaikallahhumma labbaik....

1 comment:

Syaida said...

smoga slamat pergi slamat balik dan selamat smuanya yer yong. doakn utk syaida okay =)